Preguntes freqüents (FAQS)
Respostes a preguntes freqüents
- Com verifico el meu compte?
- M'he oblidat de la contrasenya o no em funciona, què puc fer?
- Com puc canviar...
- Tinc un dubte | Vull reportar una incidència
- Necessito telèfon mòbil o accés a internet per poder participar?
- Per a què serveix verificar el meu compte?
- No estic empadronat a Olèrdola. Puc participar?
- Com creo un compte de participant?
- No em funciona la verificació de residència
- No aconsegueixo crear el meu compte correctament
Com verifico el meu compte?
Un cop creat el compte personal, i després d'entrar amb el teu correu i contrasenya, el sistema et donarà l'opció de fer-ne una verificació amb el padró i una altre per SMS (Per signar una iniciativa son necessàries les dues). Per fer-ho, fes clic a l'enllaç de la part superior dreta, i després al botó "Autoritzacions"
- En la verificació amb el padró el primer que se’t demanarà és que introdueixis tres dades (DNI, data de naixement i codi postal) per verificar que estàs empadronat al municipi d'Olèrdola (és important introduir el número de document amb la lletra, i marcar la casella d'acceptació d'accés al Padró). Si les dades són correctes, el teu compte et permetrà donar suport a les propostes.
- En la verificació per SMS introduirem el nostre telèfon mòbil i seguidament rebrem un codi de confirmació que haurem d'afegir en el darrer pas d'aquesta verificació. Si les dades són correctes, el teu compte quedarà doblement verificat i et permetrà signar digitalment iniciatives ciutadanes.